Tuesday, April 21, 2009

.:: Mana Air ::.

Nak cari air!nak cari air!nak cari air!...Air! satu perkataan yang sinonim dengan penting sangatkah air ni? Perlu sangatkah air ni? Air banyak jer kat Malaysia ni…Malaysia kan Negara beriklim khatulistiwa, hujan turun sepanjang tahun…banyak sangat air kat Malaysia kalau nak dibandingkan dengan Negara2 panas macam kat afrika dan Negara 2 yang bergurun. Tapi pelik, kenapa di Malaysia juga tiada air??? Kemana semua air2 ni? Timbul seribu persoalan ke atas permasalahan ini yang tidak pernah selesai di satu tempat yang tidak perlu diceritakan.

under construction

3 comments:

sha_h said...

air..?
nape air xde ke?

zulkola said...

yup, smggu ump dalam kekeringan tanpa air

sha_h said...

weih..sibuk ka?xupdate blog pun?
kata nak letak tutorial?mana?
nak belajar gak nih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...