Thursday, March 11, 2010

.:: Triond ::.


Anda minat menulis? Saya percaya ramai yang minat utk menulis kalau tak xkanlah anda ada blog anda sendiri. Tetapi alang-alang anda menulis bagaimana untuk menjana pendaptan daripada tulisan anda tersebut? Ya, anda ada triond utk membantu.

Triond ini adalah satu kaedah yang boleh digunakan untuk mendapat pendapatan hasil daripada menulis artikel dan video. Setiap kali orang view artikel anda, anda akan mendapat hasilnya. Mungkin tidak banyak, tetapi sekurang-kurangnya anda mendapat jugak wang daripada usaha anda tersebut.

Triond akan membayar dalam us dollar dan akan memindahkan wang tersebut ke dalam akaun paypal anda apabila cukup sekurang-kurangnya usd0.50 setiap bulan. Saya sudah mendapat untuk bulan ini, jadi saya percaya triond ini tidak menipu. Pastikan anda tidak menipu untuk artikel anda itu kerana triond akan mengesan sebarang ketidakaslian tulisan anda. Sekiranya tidak pun, mahukah anda mendapat wang hasil daripada tulisan orang lain?

Untuk artikel ini tidaklah susah kerana triond tidak mengehadkan berapa banyak patah perkataan di dalam sesebuah artikel. Ianya bergantung kepada anda untuk menulisnya. Sebelum saya lupa, artikel tersebut mestilah di dalam bahasa inggeris. Di dalam triond jgak ianya dapat digabungkan dengan google adsense iaitu satu lagi sistem pay per click system. Setiap kali pelayar internet klik link yang diberikan, terus anda akan mendapat bayaran tersebut dan akan dikongsi separuh bersama-sama triond.

Jadi tunggu apa lagi, pendaftaran adalah percuma, hanya klik link di bawah ini dan mula menulis apapun perkara yang anda minat. Jangan risau dengan grammar kerana orang mahu isi dan maklumat yang anda berikan bukannya melihat betul atau tidak susunan ayat anda. Sekiranya ada pertanyaan boleh shout saya dan kita boleh berkongsi ilmu ini.

http://www.triond.com/rw/293837

Sama-samalah kita menulis dan menjana pendapatan sampingan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...