Wednesday, April 14, 2010

.:: N97 ::.

Salam, dah lama xupdate2 blog ni. Tadi tgh2 boring study, teringat plak nak update blog yang dah bersawang ni...huhuhu Kali ni teringin nak cita pasal N97 Nokia. HP ni antara yang terbaik dari Nokia, sebab suma application yang penting2 dan terkini ada kat tepon ni. Ada orang buat perbandingan dengan Iphone dari Apple, ternyata tepon ini lebih baik dari segi applikasinya dan berbaloi untuk dimiliki. 

N97 mempunyai kamera 5MP dan sudah cukup untuk ambil gambar yang cantik dan berkualiti. Walaupun ianya kelihatan lebih tebal dari mana2 model yang lain, ini kerana ianya mempunyai keyboard yang boleh dikeluarkan selain daripada skrin sentuh 3.5" yang sedia ada. Beratnya pula lebih kurang 150g.
Dengan 128MB RAM dan 32G memory sudah mampu untuk menyimpan berjuta juta lagu dan gambar. Ianya juga mempunyai aplikasi WIFI, Bluetooth, HSDPA, 3G, mp3 dan boleh menerima isyarat GPS dengan install perisian seperti Garmin Mobile XT.

Jadi tunggu apa lagi, semua orang mampu untuk memilikinya. hehehe dah macam salesman plak. K la, sebenarnya dah xdak benda nak cita sebab tu bnyak melalut nih..huhu

K kepada semua yang akan final exam nnti, semoga berjaya!!!
Gud Luck !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...