Friday, July 24, 2009

.:: Minggu Yang Menggembirakan ::.

Minggu nilah minggu yang paling best, baru beli keta n dapat duit biasiswa. Wlaupun keta kena bayar, still lagi best pasal baru ja duit biasiswa ngan gaji masuk serentak minggu ni jgak...hehehe Tapi kena ingat yang duit biasiswa tu adalah duit rakyat, jangan nak enjoy ja, kena tumpu pada pelajaran "kata fadhlan". Kata-kata tu menginsafkan aku yang selama ini dah insaf sebenarnya, cuma peringatan2 macam tu sangat bermakna kepada setiap manusia agar tidak lalai dan leka dengan nikmat dunia yang sementara.
Post kali ini just nak updatekan blog ni yang dah lama xupdate2. xtau nak tulis ape sebenarnya. Untuk makluman, aku dah mula menyambung pengajian di UKM nie ke peringkat master. Walaupun 2-3 minggu ni masih lagi pening2 ngan baca2 jurnal n baca2 buku, tapi semangat mesti kuat untuk menempuh pengajian yang memakan masa 2 tahun..huhuhu
Minggu ni jugak aku ngan fadhlan nak balik kuantan, pasal ada benda yang perlu diselesaikan. Fadhlan nak baiki kete dia n aku nak amik barang2 yang banyak lagi kat sana. Sekian

5 comments:

MoHd KhAiruL HaMzi B. MhD JaMin said...

perrgghh kola...beli keta apa nih?wah jeles aku nih...wahaha

zulkola said...

keta murah2 ja, dah gaji sikit beli keta murah ja r...bukan cam hg, gaji besaq, tp simpan ja...

Lavender Fariy said...

finally...ha zul lepas ni semua member kuar makan nek keta ang lak...hehe...congrats n gud luck 4 ang nyer master....

Ayoh Teh said...

uih, kete pe weh?ko smua kete murah...

MoHd KhAiruL HaMzi B. MhD JaMin said...

ala kola....tunjukan keta baru yg yg bercalar tuh....nanti lehla round2...aku ni xmampu lagi la..utk memiliki sebuah keta...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...