Monday, October 5, 2009

.:: Raya 2009 ::.

Raya tahun ni, banyak berbezanya dengan tahun-tahun yang lepas. Kebiasaannya bile dekat-dekat nak raya, aku dah kalut nak cari tiket bas balik kampung. Kalau tak pun, aku kena cari tiket pegi KL dan balik raya dengan keta abang aku. Tapi tahun ni, abang aku pulak yang tumpang aku balik raya, hahaha. Keta baru la katakan, rezki lebih sikit tahun ni, Alhamdulillah syukur. Ni ada beberapa gambar yang sempat diambil utk tatapan semua.

Sehari sebelum raya

Gambar kat tol apa ntah, yang pasti dah nak dekat sampai

Malam raya

Anak-anak buah dan sepupu sepapat main bunga api

Bukan budak kecik jer main bunga api, yg besar pun skali...hehehe

Raya pertama
Gambar ni saja yang ada muka aku, yang len sume gambar orang...huhuhu nyesal xamik banyak2...

Gambar ngan anak buah aku, Auni Batrisyia

Mak sedara sedang menjamu selera

Paklang, Maklang dan Adib Hakimi

Malam Raya Pertama (Mergong)

Hidangan yang terlibat malam tersebut

Sedara-sedara yang memeriahkan majlis

Raya Kedua

Xdak gambar lain, ada yang ni saja...xsempat nak amik, terlupa

Raya Ketiga (Tokai & Sala)

Fatinie dan Faris

Kelihatan Pakteh, Abg E dan Adib (Tokai)

Auni dan Adib (Sala)

Auni dan Adib 2 (Sala)

Yang tu saja sempat aku snap untuk raya tahun ni...Aku cuti seminggu dan seminggu jugak lah aku beraya, kepada kawan2 yang xsempat aku pergi beraya mintak maaf, k . Kalau aku cuti sebulan bolehlah pergi semua...Salam Aidilfitri

2 comments:

Rosmazi said...

wo... da jadik fotographer da... da mcam blog free lancer da pon... haha... abeh ar zairi

zulkola said...

mn ada, mn leh lawan zairi punya gambar, dia pakai kamera apa, aku kamera cap ayam ja...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...