Thursday, August 6, 2009

.:: Balik Kampung ::.

Minggu ni bersamaan dengan 7/8/2009 aku dengan fadhlan akan balik kampung masing2. Aku akan balik ke Kedah dan fadhlan akan balik Pahang. Dah lama aku xbalik kampung sebenarnya, dah rindu kat kampung halaman yang tercinta...hahaha
Haaa, kalau tengok ni macam aku ja yang beli kan...hehe ni la kamera baru fadhlan, teringin sangat nak beli dah lama..akhirnya terbeli jugak semalam..aku teman dia p beli ja, ok la tue walaupun aku xbeli...sekarang nie, aku la asyik jadi model dia nak amik gambar...macam2 gaya, xlarat aku nak posing..huhuh
Aku xmampu nak beli lagi kot kalau kamera semahal ni, beli yang murah2 dah ar..janji boleh amik gambar, biar ar org nak kata apapun..Kolakedah tunggu aku balik yaaaaaaaa.......

1 comment:

zairi baharom said...

fuyyoo!!leh join de team lan!!haha.jom2 amik gmbr.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...